۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

محرومیت زدایی شهرستان شیراز اولویت ورزش و جوانان فارس است




مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که محرومیت زدایی در شهرستان شیراز و حاشیه این کلانشهر از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.
حیدرعلی کامیاب در جمع تعدادی از ورزشکاران شهر داریون از توابع شهرستان شیراز، با ابراز تاسف از وجود برخی کمبودها در این شهر، گفت: وجود استعدادهای فراوان در رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف فارس، انگیزه خدمت را دوچندان کرده است.
وی با بیان اینکه برخی از اماکن موجود ورزشی در این شهر نیازمند تجهیز، ترمیم، مرمت و توسعه هستند افزود :سیستم گرمایشی سالن چند منظوره شهر داریون در آینده‌ای نزدیک تامین خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تامین نور و رختکن برای زمین چمن مینی فوتبال این شهر در دو سه ماه آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری شهرداری داریون مبنی بر ایجاد زیرسازی استاندارد برای زمین بزرگ فوتبال این شهر، اداره کل ورزش و جوانان اقدام به احداث چمن برای این زمینه بزرگ خواهد کرد.
در حاشیه این دیدار تعدادی از دختران فوتبالیست شهر داریون از نبود مربی بانو برای این رشته ورزشی انتقاد کردند و مدیرکل ورزش و جوانان فارس وعده داد که این نیاز را برطرف کرده و بستری برای آموزش کودکان فراهم کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر