۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

شهردار همدان به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال




رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: چندی است بحث ثبت‌نام شهردار همدان در انتخابات مجمع فدراسیون‌ فوتبال از زبان دیگران به گوش اعضای شورای شهر رسیده و متأسفانه به ما اطلاعی داده نشده است.
کامران گردان اعلام کرد: شهردار در این زمینه با اعضای شورا و رئیس شورای شهر مشورت نکرده است در حالیکه در نهایت باید برای استعفا از طریق شورای شهر اقدام کند.



وی ادامه داد: این اقدام شهردار همدان در مقام حقیقی مشکلی ندارد اما از لحاظ اخلاقی باید حرمت اعضای حفظ می‌شد و اطلاع اولیه به شورا، نشان‌دهنده احترام به این نهاد مقدس است که او حرمت اعضای شورا را حفظ نکرد.
گردان افزود: شهر و شهروندان با تغییر و تحولات ناگهانی شهر آسیب خواهند دید به همین علت نمایندگان پارلمان شهری باید پاسخگوی افکارعمومی باشند همچنین شهردار همدان، تعامل خود را با شورای شهر کمتر کرده‌ که این اقدام شایسته نیست.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر در رأس شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: متأسفانه این مهم در شهرداری همدان نادیده‌ گرفته شده در حالیکه «عباس صوفی» با اکثریت آراء به سمت شهردار همدان انتخاب شد و همه ما قول دادیم تا پایان دوره پنجم در کنار یکدیگر به شهروندان خدمت کنیم.
رئیس شورای شهر همدان در پایان گفت: انتقادی نیز مبنی بر نصب بنر هفت میلیونی در ایام دهه فجر با زیرنویس شهرداری بدون درج نام شورای شهر همدان در سطح شهر مطرح است که متأسفانه این بی‌اعتنایی به شورا در موارد دیگری هم دیده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر