۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

قهرمان اسنوکر: به خاطر طلب حقم، محروم شدم


تهران- ایرنا- قهرمان اسنوکر ایران گفت: در دوره مدیریت قبلی

اتفاقاتی رخ داد که در نهایت به محرومیت سه ماه من ختم شد. این محرومیت در حالی بود که من تنها برای گرفتن حقم اعتراض کردم.

«احسان حیدری‌نژاد» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ماجرای محرومیت سه‌ماهه خود اظهار داشت: در دوره مدیریت قبلی فدراسیون اتفاقاتی رخ داد که در نهایت پای سازمان بازرسی کل کشور را به پرونده فدراسیون باز کرد. در آن دوره به من زنگ زدند تا اصالت چند سند که به نامم است تایید کنم اما زمانی که اسناد را دیدم تعجب کردم زیرا مبالغی به نام من واریز و سند شده و پای آن نیز امضا بود که من هیچ‌گاه آن پول‌ها را نگرفتم. این اسناد شامل رسید برخی از پرداختی‌ها مانند پول هتل، پول‌توجیبی و بود.

وی در ادامه عنوان کرد: در برخی از مواقع فدراسیون برای اردو یا هزینه هتل به ما هیچ پولی نداد و اگر درخواست می‌کردیم عنوان می‌کرد که نمی‌تواند کمک کند اما زمانی که سند رو شد فدراسیون به وزارت ورزش نامه زده بود که این کمک‌ها انجام‌شده است. من منکر این کمک‌ها بودم و به آن اعتراض کردم. قول رسیدگی داده شد اما نتیجه این رسیدگی محرومیت سه‌ماهه من از فعالیت ورزشی بود. من هیچ‌چیز اضافه‌ای از فدراسیون نخواستم و تنها به دنبال حقم بودم.

قهرمان اسنوکر ایران با اشاره به اعتراض خود به‌حکم محرومیت گفت: جالب است بدانید که زمانی اعتراض کردم عنوان کردند کمیته انضباتی تا سه ماه آینده این اعتراض را بررسی می‌کند. سه ماه صبر کردم خبری از رسیدگی به اعتراض نبود و در نهایت دوره محرومیت را سپری کردم. دوره‌ای که موجب شد شغل مربیگری‌ام را نیز از دست بدهم.

حیدری‌نژاد با اشاره به آسیب‌های این محرومیت برای او نیز گفت: محرومیتم تنها به بخش فعالیت‌های ورزشی منتهی نشد بلکه من را از یک مسابقه قهرمانی کشور و یک مسابقه جهانی محروم کرد. نمی‌دانم پاسخ این ندانم‌کاری را چه کسی خواهد داد.

این قهرمان رشته اسنوکر با اشاره به رشد این رشته در ایران تصریح کرد: متأسفانه یک نسل خوب در رشته اسنوکر وجود دارد و در سطح جهان خوب کار می‌کنند اما نبود یک برنامه مدون موجب شده تا فاصله فنی بین نسل‌های مختلف باشد به‌گونه‌ای که ورزشکاران زیر ۲۱ سال یا زیر ۱۶ سال اختلاف سطح زیادی باهم دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون گفت: امیدوارم کسی که در این مسند قرار می‌گیرد اگر از جنس این ورزش نباشد حداقل از نیروهای کار بلد و وارد استفاده کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر