۱۳۹۸ آذر ۱۸, دوشنبه

فرهنگ ایران زمین در آتش ملایان میسوزد

هیچ ایرانی در چنین شرایطی اجازه ندارد خانه نشین شود
فرهنگ ایران زمین در آتش ملایان میسوزد . در آتش تهی مغزانی که گردن فرهیخته گان میزنند. اروپا هنوز به فکر نجات این دژخیمان قرن 21 است تا شاید از چند قطره خون ساطور آن‌ها بتواند عطش خود را پایان دهد. عجیب اینجا است که رسانه‌های گروهی این آبشخوران کنار جوی خون، هنوز سکوت میکنند.
آیا باید نشست و منتظر بود، پرزیدنت ترامپ و یا دیگران چه میکنند ؟ نه هیچ ایرانی در چنین شرایطی اجازه ندارد خانه نشین شود، باید کول باره ها را در خانه گذاشت و دست‌ها را برای مبارزه با رژیم شیطان صفتان باز گذاشت. هیچ ایرانی با‌شرف و وجدان ایرانی نباید مبارزه با رژیم شیطان صفتان را به بعد موکول کند.
تاریخ گواه است و بقول فریتس دوست روزنامه نگارم تنها مبارزه با شیطان و ریشه‌کنی آن میتوان دست‌های گسترده اش را که در خون جنایت غوطه می‌خورد قطع کرد.
در گفتگویی که با چند تن از همکاران غیر ایرانی خود داشتم صحبت از جمهوری اسلامی شد و آن‌ها عقیده داشتند، شیطانی که در ایران حکومت میکند، تنها خود شیطان نیست بلکه اختا پوتی است که هزاران چنگال دارد. این همکاران تنها اتحاد مردم را برای یک مبارزه جدی پیش‌بینی میکردند.
دو تن از همین همکاران که با من در فرانسه برای مصاحبه با خمینی آمده بودند، میگفتند بیاد داریم، ایرانیان از نقاط مختلف با گونی های پر از پول تاجران فرش فروش و صاحبکاران ایرانی نزد خمینی میآمدند و میگفتند این پول هدیه بازاریان است، این بازاری ها اکنون کجا هستند، چگونه میتوانند هزاران گرسنه و بیکار را در کشور شان ببینند، و متوجه نشوند که بزرگترین اشتباه زندگی خود را کرده‌اند و چرا سر پا نمی ایستند و به مردم کمک نمیکنند. اکثر افرادی که در آن زمان دست‌های گرداننده خمینی بودند، اکنون وجود خارجی ندارند. آیا این انسان نما ها از همان افرادی هستند که کودکان خود را برای قمه زدن به خیابان میآورند و یا از آن انسان نماهایی هستند که شب و روز سرشان زیر لحاف است و دعا میخوانند.
اکنون کار بجایی رسیده که هواپیماهای جت جنگی در آسمان آلمان برای نشانه گیری هواپیمای مسافری ایران ایر به پرواز در می‌آیند زیرا فکر میکنند چون قاتلین روزهای مرگ و تهدید این هواپیما مسیر خود را مخفی میکند.
ما درست نمیدانیم شاید این آزمایشی باشد از سوی رژیم ملایان برای روز مبادا. اکنون کار بجایی رسیده که حتی از هواپیمای مسافری ایرانی ترس مردم را فرا گرفته است.
هم وطن بپا خیزی تو سر مشق دیگران است سپر در دست تو و تیر کمان در دست همکاران تو بپا خیز نابود کن اهریمن را .
در پی مبارزات هم وطنان در داخل خاک میهنمان باید کمی اندیشید و از خود پرسید، آیا ملت ایران واقعاً لنگ را از هر کجا که باد میآید، بادش میدهد؟ آیا ملت ایران که ما نیز همه از جمله آن‌ها هستیم، زندگی سالم و تنفس آزادی را بر نفس نفرت آور آخوند ها ترجیح نمیدهیم؟ باید برای تفکر بیشتر شعار را کنار بگذاریم، شعار برای خیابان و نابودی رژیم شیطان صفتان است و تفکر سالم با بینش غنی انسانی را نباید فراموش کنیم و آن این است، تا کی میخواهیم بار این لاشخور ها را بدوش بکشیم و درد و زخم گرده خود را زیر هیکل های آن‌ها تحمل کنیم.؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر